Samen werken aan mooie successen

Samen met u welteverstaan. Want onze schat aan kennis en ervaring krijgt pas waarde wanneer onze specialisten worden uitgedaagd, met vragen uit úw dagelijkse praktijk.

Karima Agougil

Administratief medewerkster

“Als ondernemer moet u uw (financiële) administratie goed op orde hebben. Deze taak neem ik u uit handen, en verwerk uw administratie zo efficiënt mogelijk in ons financieel pakket. Zo kunt u zich optimaal bezig houden met het sturen van uw onderneming.”

Jeanine van den Bosch

Belastingadviseur

“Als fiscaal medewerkster zorg ik voor aangiften inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, schenkbelasting en erfbelasting. Ook houd ik me bezig met vragenbrieven van de Belastingdienst, bezwaarschriften, interne/externe fiscale vragen en fiscale advisering voor cliënten. Het is leuk zo’n breed werkgebied te hebben en klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn.”

Willem Brand

Gevorderd Assistent

“Als gevorderd assistent accountant houd ik me vooral bezig met het samenstellen van jaarrekeningen en het signaleren van adviespunten. Daarnaast ben ik de klant van dienst met allerlei andere zaken zoals kleiner advieswerk, assurance opdrachten en administratieve diensten. Ik vind het fijn om altijd klaar te staan voor onze klanten en ben graag een aanspreekpunt voor hen waar ze met al hun vragen terecht kunnen.”

Ralph van den Dungen

Accountant (RA)

“Als accountant kijk ik graag in de financiële keuken van een onderneming. Je kijkt naar de cijfers en analyseert deze. Je hebt echter niet alleen met cijfers te maken, maar vooral met mensen. Want wat die cijfers je vertellen, moet je goed kunnen communiceren.”

Michael van Erp

Gevorderd Assistent

“Met mijn werkervaring binnen de accountancy in de afgelopen jaren en mijn dienstverlenende en klantgerichte instelling, vertrouw ik erop u tijdig en volledig van de gewenste (financiële) informatie te voorzien, zodat u weer verder kunt met doelgericht ondernemen!”

Sonja Gommers

Loonadviseur

“Salarisadministratie houdt onder meer in het verzorgen van de maandelijkse salarisstroken en de aangiften loonheffingen. Daarbij hoort ook het contact voeren met allerlei instanties zoals onder andere de Belastingdienst en pensioenfondsen. Aan het einde van de maand kijkt iedereen weer uit naar zijn salaris. Het is voor mij dan ook heel belangrijk dat dit tijdig en zorgvuldig gebeurt.”

Angelika Grigorian

Administratief medewerkster / Receptioniste

“Als administratief medewerkster en receptioniste heb ik een breed scala van functies. Het leukste aan mijn werk vind ik het contact met cliënten via telefoon of op kantoor. Cliënten ontvangen met een lach en een kop koffie, een sfeer creëeren waarin mensen zich thuis voelen dat vind ik belangrijk.”

Marloes Hendrickx

Gevorderd Assistent

“De werkzaamheden die ik in mijn functie als gevorderd assistent accountant uitvoer, zijn met name het samenstellen van jaarrekeningen en het waarnemen van adviespunten. Doordat FL!NK een breed scala aan klanten heeft, blijf ik op de hoogte van verschillende branches wat het werk extra leuk en interessant maakt.”

Lauran Janssen

Leidinggevend Belastingadviseur

“Ik vind het leuk om mijn verworven fiscale kennis te delen met ondernemers. Hen te helpen met het vinden van proactieve oplossingen voor fiscale vraagstukken. Onze accountants en belastingadviseurs werken nauw met elkaar samen. Wij luisteren naar wat de klant bezig houdt. Lijntjes en verbindingen leggen; dat is onze kracht. Dat komt omdat wij het prettig vinden om samen met elkaar en klanten aan oplossingen te werken. Zien dat mensen verder komen, dat geeft voldoening.”

Rolf Mannaerts

Accountant (AA)

“Ik streef ernaar om financiële en fiscale zaken te optimaliseren waarbij eenvoud centraal staat. Een duidelijk ingerichte administratie, een optimale fiscale structuur. Geen dure, gekunstelde constructies, als dit niet nodig is. Keep it simple!”

Bo Vermeulen

Medewerkster financiële administratie

“Omdat de financiële administratie de basis is voor uw bedrijf, en voor het verdere verloop van de taken van mijn collega’s, zorg ik ervoor dat uw administratie zo zorgvuldig en compleet mogelijk wordt verwerkt. Zo kunt u alle energie in uw bedrijf steken, en wij zorgen voor de rest!”

Mark Visser

Leidinggevend Assistent

“Al ruim 25 jaar enthousiast ‘in het vak’ werkzaam. Als leidinggevende deel ik mijn kennis en ervaring graag met mijn jongere collega’s. Zo is deskundigheid ook op lange termijn voor cliënten gewaarborgd.”